| Sendt: 03-Februar-2010 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har en 877w kørende hos en kunde. De bruger lokale brugere i kassen til VPN auth.
software: c870-advipservicesk9-mz.124-15.T3.bin
Så giver jeg routeren følgende linie
username gh privilege 0 password xxxx
Nu kan han så ikke komme på vpn. Hmm tænker jeg og sætter password igen. og inden. Og nu er jeg 100% sikker på at det er det rigtige pw da jeg decrypter det. Så laver jeg en no username gh og opretter ham igen.
Nu ser min konf sådan ud
username gh privilege 0 password 7 011612 username gh privilege 0 password 7 011612 username gh privilege 0 password 7 011612 username gh privilege 0 password 7 011612
Og brugeren gh virker stadig ikke. jeg opretter så en bruger som hedder bt og han virker fint og jeg kan fint fjerne ham igen.
Nu er gh blevet til guhv med en nyt password. Men de 4 gh linier kan jeg ikke fjene fra config.
jeg har prøve følgende.
no username gh
no username gh privilege 0
no username gh privilege 0 password 7 011612
Det er her jeg er løbet tør for ide'er. Eller ikke helt. Men jeg kan ikke boote boksen midt på dagen. Så i aften skal den bootes og hvis det så stadig ikke virker så skal den have en
c870-advipservicesk9-mz.124-24.T2.bin
Men jeg har på fornemmelsen at det ikke vil fungere heller. Er der et eller andet i IOS som ikke kan lide brugernavnet gh, eller skal jeg rapportere det til Cisco på en eller anden måde ?
/Jemmer
|